Retur og refusjon
Refusjon
For de fleste artikler, i den usannsynlige situasjonen at produktet ditt er feil, kan du returnere det til oss for refusjon eller bytte av varer innen 30 dager etter kjøpet. Refusjon av returfrakt er ikke tilgjengelig for dette.
For å være kvalifisert for retur må produktet ditt være ubrukt og i samme stand som du mottok det. Det må også være i original emballasje.
Returer (hvis aktuelt)
Når returen din er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt varen du returnerte. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avslag på refusjonen din. Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din behandles, og en kreditering vil automatisk bli anvendt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)
Hvis du ennå ikke har mottatt refusjonen, sjekk først bankkontoen din igjen.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen offisielt blir publisert.
Kontakt banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon blir publisert.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss ved å bruke kontaktskjemaet vårt.
Bytter (hvis aktuelt)
Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den til samme vare, vennligst send en e-post via kontaktskjemaet vårt.
Frakt
Vi vil gi deg instruksjoner via e-post om hvor du skal sende varen din for retur.
Du er ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt trekkes fra refusjonen din.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for den byttede varen å nå deg variere.
Hvis du returnerer en vare verdt over 750 kr, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe frakt forsikring. Vi kan ikke garantere at vi mottar den returnerte varen.
For de fleste artikler, i den usannsynlige situasjonen at produktet ditt er feil, kan du returnere det til oss for refusjon eller bytte av varer innen 30 dager etter kjøpet. Refusjon av returfrakt er ikke tilgjengelig for dette.
For å være kvalifisert for retur må produktet ditt være ubrukt og i samme stand som du mottok det. Det må også være i original emballasje.
Returer (hvis aktuelt)
Når returen din er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt varen du returnerte. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avslag på refusjonen din. Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din behandles, og en kreditering vil automatisk bli anvendt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)
Hvis du ennå ikke har mottatt refusjonen, sjekk først bankkontoen din igjen.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen offisielt blir publisert.
Kontakt banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon blir publisert.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss ved å bruke kontaktskjemaet vårt.
Bytter (hvis aktuelt)
Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den til samme vare, vennligst send en e-post via kontaktskjemaet vårt.
Frakt
Vi vil gi deg instruksjoner via e-post om hvor du skal sende varen din for retur.
Du er ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt trekkes fra refusjonen din.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for den byttede varen å nå deg variere.
Hvis du returnerer en vare verdt over 750 kr, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe frakt forsikring. Vi kan ikke garantere at vi mottar den returnerte varen.